Persbericht nieuwe vestiging

Heerhugowaard, 15 maart 2019 – Finance & More Heerhugowaard heeft vanaf 1 april – geen grap - een nieuwe vestiging. Het nieuwe kantoor is gevestigd aan de Oosterwezenstraat 6h, 1823 CN in Alkmaar. Ons hoofdadres blijft het kantoor aan de Raadhuistraat 7 in Heerhugowaard.

Door ontwikkelingen, groei en met het oog op duurzaamheid – iets waarover ik regelmatig publiceer – werd het tijd om mijn blik te verbreden en uit te zien naar een nieuw, fris kantoor. Dit heb ik gevonden op de 1e verdieping van ‘De Werkplaats’ in Alkmaar.

‘De Werkplaats’ is een prachtig, recent verbouwd kantorencomplex in het centrum van Alkmaar. Een lichte, moderne locatie met tal van multifunctionele ruimtes, open en uitgerust met alle basisfaciliteiten die ik mij als ondernemer wens. De plek waar ik de komende jaren - even hartelijk en gastvrij als in Heerhugowaard - klanten kan ontvangen.

Ik houd je zoveel mogelijk op de hoogte van ontwikkelingen en realisatie van de nieuwe vestiging in Alkmaar. Zodat jij als klant optimaal gebruik kunt (blijven) maken van de vertrouwde en professionele dienstverlening van Finance en More… het goede blijft!

Ik ontzorg, zodat jij onbezorgd kunt genieten’, Karin Kuiken EFA RFEA

Geplaatst op: 15 maart 2019